.
Hari-hari yang telah berlalu, sememangnya akan meninggalkan seribu satu kisah dan cerita. Maka dengan itu lahirlah akusebuahkisah ! yang mana, diari kembara hidup yang singkat ini diabadikan terus secara maya kerana hari-hari yang telah berlalu, tidak mungkin berulang kembali. Maka, apa salahnya ia diterjemahkan sebagai sebuah kisah. Kisah bukan sebarang kisah... Tetapi kisah yang begitu indah...

.

Friday, February 27, 2009

Hari Ini Aku 20 Tahun...

Hari ini tanggal 27 Februari 2009, aku baru sahaja meninggalkan zaman belasan tahun, untuk melangkah menuju ke umur 20 tahun. Alhamdulillah, syukur ke hadrat ilahi, kerana aku sehingga ke saat ii, telah diberikan nikmat kesempurnaan hidup, nikmat iman dan Islam, untuk terus hidup sehingga tanpa disedari, telah 19 tahun aku hidup di muka bumi Allah ini.


Pertamanya, apa yang menggembirakan aku ialah, hari lahir aku jatuh pada ketika kami warga Balai Islam dan warga KURJAS 09, sedang beramai-ramai, berseronok dan sedikit meriah, sedang memasak ayam BBQ, ditambah pula dengan ade la sedikit nyanyian lagu hari lahir... hehehe... terharu sikit. Perkara ini bukan dirancang yer... dan pada hari 27 hb pula, hari ini, akan diadakan mesyuarat postmortem, jadi aku harap, semuanya berjalan dengan lancar hendaknya.... Rakan2 yang msg wish brtdy juga terima kasih diucapkan...


Di akhirnya, saya ingin mengucapkan terima kasih kepada semua ahli keluarga saya, emak tersayang, Siti Lailiah Dollah, abah, kakak dan abg ipar... yang membesarkan dan membantu saya untuk jadi sehingga sekarang... jasa kalian tidak mampu saya balas.... (bestnyer kalau mak baca posting ni...) Moga kalian diberikan petunjuk serta cahaya rahmat daripada Allah. Moga keluarga kita bahagia hingga akhir hayat...


Terima kasih juga kepada rakan2 yang banyak membantu saya daripada sekolah tadika... sehinggalah masuk ke universiti.... rakan2 yang banyak membantu, rakan2 tempat bercerita dan meluahkan ape2 yang perlu diluahkan.... yang terpendam di hati.... terima kasih kepada semua... Moga diri ini akan terus matang dalam memahami erti dan selok belok kehidupan yang semakin banyak likunya... eminn...

0 comments: