.
Hari-hari yang telah berlalu, sememangnya akan meninggalkan seribu satu kisah dan cerita. Maka dengan itu lahirlah akusebuahkisah ! yang mana, diari kembara hidup yang singkat ini diabadikan terus secara maya kerana hari-hari yang telah berlalu, tidak mungkin berulang kembali. Maka, apa salahnya ia diterjemahkan sebagai sebuah kisah. Kisah bukan sebarang kisah... Tetapi kisah yang begitu indah...

.

Saturday, February 21, 2009

Hasyim.... bertenang



Pada hari ini, semenjak bangun tidur pada jam lebih kurang 6.30 pagi tadi, hinggalah aku menaip, aku rasa diri aku terlalu sibuk dan kelam kabut dibuatnya. Ada sahaja masalah dan perkara yang perlu diselesaikan di saat2 akhir ini. Semuanya membuatkan aku semakin sedikit tidak tentu arah....

Hasyim jangan cepat marah

Hasyim marah ? melenting ? macam mane yer tu.... tapi aku akui, memang kekadang aku akan sedikit berhangin dan berasap kalau kerje2 yang aku suruh buat, tapi sampai masanya tak siap, walaupun masa yg diberi terlebih cukup, yang tu memang aku berapi giler....

Di masa secoet yang ada ni... aku nasihatkan diri aku sendiri... Hasyim bawa bertenang, ingat Allah sentiasa bersama dengan orang yang sabar... Hasyim.... jangan cepat marah.... atau tension... relaks... dan senyum sentiasa... Insyallah semua ok...

0 comments: