.
Hari-hari yang telah berlalu, sememangnya akan meninggalkan seribu satu kisah dan cerita. Maka dengan itu lahirlah akusebuahkisah ! yang mana, diari kembara hidup yang singkat ini diabadikan terus secara maya kerana hari-hari yang telah berlalu, tidak mungkin berulang kembali. Maka, apa salahnya ia diterjemahkan sebagai sebuah kisah. Kisah bukan sebarang kisah... Tetapi kisah yang begitu indah...

.

Monday, July 5, 2010

MMOC 2010 & GUA TEMPURUNG

me n d geng kacak bergaya

Pada 4-5 Jun yang lepas, aku bersama dengan 4 orang rakan2 dari UM yang aku pun x kenal sape, telah mewakili varsiti tercinta ini untuk Malaysia Microsoft Office Championship (MMOC)
yang diadakan di Hotel Seri Malaysia Ipoh. Alhamdulillah... nak tulis banyak2 tak berkesampatan, tengok ajelah gambar2 tu...


tahniah la yer...

nyum2... 12 hidangan yang mantap2 belaka...

beberapa minit sebelum exam, sangat mendebarkan... fear factor kot

Hotel Seri Malaysia Ipoh... boleh lah...

n bestnya, maklumlah dah menang, jadi champion....kami dibawa ke gua Tempurung... best lah jugak... demand nak ke Gua Mulu, panjang sikit... hahah... orang masuk gua pakai macam nak pi sawah, aku pulak menyemart macam nak pimasuk office ..wah.. haha.. ape pun.. tq semua kawan, best jumpe korang, mula2 jumpe senyap jer n till last day, dah haru biru dibuatnya. tq juga kat UM yang sponser kami beribu2 hinggit... Kak Diana yang menguruskan kami, n Abg Im n Abg Mamat yang wat susah2 jer hantar kami ke Ipoh tu ha...c u agaian... mmoc 2011... pastinya MMOC 2010 MENGGAMIT KENANGAN TERINDAH...

dalam gua yang gelap, so x banyak gambar yang boleh diambik

gua tempurung... mane tempurungnyer ?

posing2 dalam gua

welcome 2 gua tempurung...

p/s: gua tempurung kat perak yer... ade orang tu kata kat sarawak.. hahah



0 comments: