.
Hari-hari yang telah berlalu, sememangnya akan meninggalkan seribu satu kisah dan cerita. Maka dengan itu lahirlah akusebuahkisah ! yang mana, diari kembara hidup yang singkat ini diabadikan terus secara maya kerana hari-hari yang telah berlalu, tidak mungkin berulang kembali. Maka, apa salahnya ia diterjemahkan sebagai sebuah kisah. Kisah bukan sebarang kisah... Tetapi kisah yang begitu indah...

.

Friday, December 25, 2009

Kosong...

Alhamdulillah, pada hari khamis yg lepas, 24 dis. tamatlah kem latihan kompang feseni aku. Sesi latihan selama 3 minggu, dirasakan berlalu dgn amat pantas, sekejap jer, dah 3 minggu rupanya. Sebagai kemuncak kem latihan kami, kami Gema Astar, pi la mkn2 kat KFC PJ tu, bj semua sedondon jer.. hahaha... best la, mkn2, gelak2, borak2. n sepanjang kem ni, selain daripada dpt menyiapkan 80% formation maybe, antaranya, aku dapat juga kawan2 baru, yang sebelum ni aku tak kenal pun, join kompang, barulah kenal... hahah... best la korang semua...


n now, aku sedang menghitung hari untuk memulakan sem 4 tahun kedua aku di um ni ha... selain itu, aku juga sedang menghitung hari menjelang Simposium Maal Hijrah anjuran Balai Islam kolej aku. aku buat jelah apa yg termampu aku buat untuk projek aku ni. yela, mane tak nyer,.... kalu dah semua tak boleh... terpakse jela ikut even hati amat tidak bersetuju....

now, tgh menghabiskan sisa2 cuti, menonton movie2, sambil melayari internet, even kerje aku sebenarnyer time cuti ni byk, tapi aku buat tak tau jer... hahahha....biarkan... dah... taknak tulis byk2... jumpe lagi....

jln2 di zoo melaka dgn family...

0 comments: