.
Hari-hari yang telah berlalu, sememangnya akan meninggalkan seribu satu kisah dan cerita. Maka dengan itu lahirlah akusebuahkisah ! yang mana, diari kembara hidup yang singkat ini diabadikan terus secara maya kerana hari-hari yang telah berlalu, tidak mungkin berulang kembali. Maka, apa salahnya ia diterjemahkan sebagai sebuah kisah. Kisah bukan sebarang kisah... Tetapi kisah yang begitu indah...

.

Sunday, December 20, 2009

20/12/09

Assalamualaikum...dan selamat sejahtera...

Port Dickson, N Sembilan

GEMA ASTAR

saje2 nak menulis, yg memang sebahagian drpd hobi aku, la ni aku kat kolej tgh training kompang, sangat seronok, pertamanya dapat kenal kawan2 baru, fifi, syahirul, hanif, khairul, amy n rina... sebelum ni kenal mcm tu jer, tapi now kenal la byk heheh... boleh gurau2, gelak2, sambil mkn2... kompang ni memang penat giler, ade ketika tu, sampai 4 jam training, sampai otak pun dah beku, kaki n tangan of coz la, tapi ape pun, memang seronok...harap korang yg junior2 tu, terus join kompang utk next year k...


SIMPOSIUM MAAL HIJRAH 1431

n pd 8-10 jan 2010 ni pulak, buat yg tak tau, aku akan mengendalikan projek kolej under balai islam sempena sambutan maal hijrah 1431. la ni aku tgh pening... entah lah, kadang2 aku sangat runsing, tension, seronok, geram pun ade, semuanya bercampur2... terus terang aku katakan, penyelia penasihat utk projek aku ni sangat la .............., ? ntah... aku takde istilah utk menggambarkannyer, yg penting, bukan semua org boleh bekerja dgnnyer... tak caye? try la sendiri.... ape pun, aku masih bersyukur dapat penyelia penasihat yg mcm tu, yg kadang2 buat aku sakit kepala, yg kadang2 boleh buat aku tersenyum sambil ketawa.

la ni persiapan sedang rancak dijalankan (rancak la sgt)... habis jer cuti ni, berdasarkan jadual yg aku dah susun, memang tiap2 mlm ialah meeting, huhuu...mcm2 meeting ada...so... aku harap, semuanya berjalan lancar, even aku seakan dapat menduga apa yg akan terjadi, yer.. Hasyim, kamu ada masa utk mengubahnya... teruskan usaha.... gud luck...

BALAI ISLAM ASTAR

ha.. ni lagi satu hal, ade saje masalahnyer... taknak citer byk2... aku harap, utk sem 2 sesi 09/10, balai islam astar ni akan terus cemerlang, n dpt melaksanakan apa yg telah dirancang, sesuai dengan peranannya sebagai organisasi yang menjalankan program2 berunsur keagaamaan disamping meningkatkan syiar islam di astar, um n keseluruhannya... amin...

0 comments: