.
Hari-hari yang telah berlalu, sememangnya akan meninggalkan seribu satu kisah dan cerita. Maka dengan itu lahirlah akusebuahkisah ! yang mana, diari kembara hidup yang singkat ini diabadikan terus secara maya kerana hari-hari yang telah berlalu, tidak mungkin berulang kembali. Maka, apa salahnya ia diterjemahkan sebagai sebuah kisah. Kisah bukan sebarang kisah... Tetapi kisah yang begitu indah...

.

Thursday, February 11, 2010

Selamat Memanfaatkan Cuti Anda...




ehem2... beta... erk, saya... MOHD HASYIM BIN HARUN, mengucapkan selamat bercuti kepada semua pelajar2 Universiti Malaya, Selamat Tahun Baru Cina, Selamat Berdebat (Debat Terbuka Astar, Debat IKIM, Selamat BerOPKIM -OPKIM N 9, OPKIM Kedah, n macam lagi, penuhkan cuti anda dengan aktiviti2 yang berfaedah.


bersama keluarga angkat ketika OPKIM Pasir Mas Kelantan 2009

Kepada diri aku sendiri, aku akan menyertai OPKIMNAS anjuran PERMANIS UM, Persatuan Mahasiswa N Sembilan. Dari 13-17 Feb 2010, di Homestay Laman Bakinang, Batu Kikir pastinya di N Sembilan. Harap semuanya berjalan lancar. Hajat di hati nak join OPKIM Kedah, suke jalan jauh2, lagi best, tapi bertindih plak dgn OPKIMNAS ni, so, aku mcm terpaksa la utamakan OPKIMNAS ni, huhu...

Kenangan terindah bersama Balai Islam KK12 time aku PASUM dulu... huhuu, as PP Publisiti. sangat best n best....

untuk Balai Islam ASTAR, after cuti, kita masih ada beberapa program pengisian, nantikannya, n harap semuanya berjalan dengan lancar, di samping kita dapat bersama-sama menjaga hati antara kita !!!

0 comments: