.
Hari-hari yang telah berlalu, sememangnya akan meninggalkan seribu satu kisah dan cerita. Maka dengan itu lahirlah akusebuahkisah ! yang mana, diari kembara hidup yang singkat ini diabadikan terus secara maya kerana hari-hari yang telah berlalu, tidak mungkin berulang kembali. Maka, apa salahnya ia diterjemahkan sebagai sebuah kisah. Kisah bukan sebarang kisah... Tetapi kisah yang begitu indah...

.

Saturday, June 13, 2009

Ni Hasilnya...

aku baru jer menyemak keputusan peperiksaan aku utk sem 2 ni.... ehm... Alhmadulillah aku tersenyum sendirian, naik sebanyak 0.79... argh... , betape teruknya result aku semase di sem 1. Walaupun result sekarang ni masih tak mencapai target aku, tapi bak kate kawan aku, bersyukur dgn ape yg ade... ya dan sememangnya aku bersyukur... (dan tersenyum dgn sedikit kepuasan)


Dan dengan result yg aku peroleh ni, aku masih yakin dan percaye... STUDY LAST MINUTE TIDAK BERBAHAYA !!! (Emin...)

Kepada kawan2 yang lain, tahniah dgn keputusan anda... berbanggalah anda dgn hasil usaha anda.... setiap yang berlaku atau terjadi itu ada hikmah di sebaliknya...percayalah...

0 comments: