.
Hari-hari yang telah berlalu, sememangnya akan meninggalkan seribu satu kisah dan cerita. Maka dengan itu lahirlah akusebuahkisah ! yang mana, diari kembara hidup yang singkat ini diabadikan terus secara maya kerana hari-hari yang telah berlalu, tidak mungkin berulang kembali. Maka, apa salahnya ia diterjemahkan sebagai sebuah kisah. Kisah bukan sebarang kisah... Tetapi kisah yang begitu indah...

.

Saturday, June 13, 2009

Bengkel Induksi Permanis 09 - Seremban


Bismillah... salam ukhwah salam mahabbah...

Pada 13 dan 14 Jun 2009, bertempat di The Royal Bintang Hotel Seremban, telah diadakan Bengkel Induksi Permanis Um 09... la ni mcm biase aku nak citer2 sikit la... (ala mcm x biase plak)....

Jam 12.35 aku sampai di Terminal, punyalh tunggu... lepas 1 jam kemudian barulah ade makhluk yg muncul huhuhu... but its ok... sabar katenyer.. than trus pi hotel.... meeting...



ni Mohd Zaid Bin Mustafar (blog) merupakan Presiden PERMANIS UM 09/10....

ha... tu tgh bersemangat memulakan meeting... citer2 sikit.... biase r tu....

tempat pun selesa...tapi dlm bilik meeting, sejuk menggigil2 huhuhu


ni swiming pul hotel, view dr tingkat 11 hotel... (dah takde keje, aku merayau2 setiap tingkat hotel ni huuhuh) lawa swmg pul ni... rase nak terjun jer.... tp mcm biase... penuh dgn org...


ni pndgn dr depan hotel... lawa hotel ni... (yela... kate 5 bintang) ehm... ape pun memang clas... taknak balik rasenyer hahahah.... bilik ??? Perfecto !!!


ehm.... no komen.... (smart la org yg pakai bj hijau tu...)



ni dah takde keje... tak tau nak amik gambar ape lagi.... susun sikit cwn n pensel tu... ha jadilah mcm tu... lawa tak ??? ape pun kamera aku ni tak mampu nak wat gmbr2 yg bermutu tingi... yg emposed ke ape ntah namenyer, so gmbr2 semuanya plain jela yer....


ha ni... Saudara Shahir, mantan PERMANIS... yg sekarang merupakan tutor di UM yg juga bisnesmen katenyer.... so die dtg... citer2 pasal organisasi... lame jugak la... but its ok... seronok mendengarnyer.... mcm2 bende aku dpt n blaja....

Dan yang pastinya....dengan perancangan yang mantap yang dibentangkan sepanjang Induksi ini... (dan disertai dgn usaha) moga Permanis sesi 09/10 akan terus mantap di tambah lagi dgn pembaharuan dan penambahan program yang begitu mantap.....ish2... dengan tangg tangungjawab yang diberikan kepada aku... asal pogram yg aku handle ni kecik je, tp bincang2 balik tadi, dah jadi mcm besar la plak... huhuhu... fenin2... (bajet tak kisah katenyer) so bg aku, alang2 dah nak besar... biar besar betul2 hahaha... nantikan kemunculannya....

nantikan kemunculan Permanis di hati anda.... ya...

PERMANIS UM..... Tetap Di Hati.....

0 comments: