.
Hari-hari yang telah berlalu, sememangnya akan meninggalkan seribu satu kisah dan cerita. Maka dengan itu lahirlah akusebuahkisah ! yang mana, diari kembara hidup yang singkat ini diabadikan terus secara maya kerana hari-hari yang telah berlalu, tidak mungkin berulang kembali. Maka, apa salahnya ia diterjemahkan sebagai sebuah kisah. Kisah bukan sebarang kisah... Tetapi kisah yang begitu indah...

.

Sunday, July 26, 2009

Kalo ko sedia.... bole jer....


Assalamualaikum... salam sejahtera... salam ukhwah... salam mahabbah... salam 1fikrah....


1.46 am - Sebenarnya, agak lame aku tak berkesempatan mengupdate blog kesayangan aku ni... ntah kenape.. tetibe aku rase, aku tersangat la busy sem 3 ni... busy dengan kolej... dr projek2 kolej yg berderet2 tu... sampaila ke bende2 yg baru pertame kali aku terlibat, lagi2 lah sekarang aku ni boleh dikatekan agak terlibat dgn pentadbiran kolej (x sure), busy dgn permanis aku tu ha.... n busy dgn fak... dgn asgmnt yg semuanya kene merayau2 ke sekitar KL ni... ye la valuation katenyer... nak kire harge property.... n yg paling besar dlm sejarah aku... Integrated Project yg plan sekarang ialah ke Hong Kong... huuhuhu... so nak tak nak, dgn pengalaman yg x seberape ni... terpakse jugak la aku join di peringkat pengurusannyer.... (walaupun byk kali x dtg meeting heheh)

ok.. taknak tulis byk2... sebab aku ade byk lagi blog yg aku kene handle n update.... sebelum tu... kpd kawan2 yg sedang berdebat di UTP sempena Debat Alam Sekitar... gud luck... maaf, aku tak dpt nak membantu korang cari fakta2.... huhuuhu.... ok harapan terakhir.... kepada semua... warga ASTAR khususnya... di tengah2 kehangatan mencari pp n ajk ni.... rajin2 kan lah diri anda untuk menyertainya.... n kepada Hasyim sendiri.... dgn projek n asgmnt ko yg bersepah2 tu.... harap Hasyim yakni diri aku sendiri (nasihat kpd diri sendiri) pandai2lah membahagikan masa anda... moga terus kuat dan bersedia... Bersedia ??? nantikan....

2 comments:

afifisa said...

tu la hasyim
terok tol
agak2 r join projek tu
xpe2... aku doakan kejayaan ko
stakat ni ko agak gmpak dlm menjalankn keje tu walaupon ko bz
aku ada je dgr org dok mengkomen ko (ooppsss... gosip gitew)
tp au sbg pemerhati Astar berpuas hati

HasYimie.. said...

org yang dok mengkomen aku tu.... die tak tau ape2 pun... dats y la keje tau mengkomen tanpa ketahui ape yg berlaku... tetibe men serang jer... ape cer ??? serang belakang2 plak tu... jumpe depan2... taknak plak ckap.. memang agak menyakitkan hati... ni yg nak maramh ni... huhuhu.......

ape pun, setiap projek aku akan bg komitmen yg sepenuhnya... bergantung kpd keadaan....hehehhee....