.
Hari-hari yang telah berlalu, sememangnya akan meninggalkan seribu satu kisah dan cerita. Maka dengan itu lahirlah akusebuahkisah ! yang mana, diari kembara hidup yang singkat ini diabadikan terus secara maya kerana hari-hari yang telah berlalu, tidak mungkin berulang kembali. Maka, apa salahnya ia diterjemahkan sebagai sebuah kisah. Kisah bukan sebarang kisah... Tetapi kisah yang begitu indah...

.

Friday, August 13, 2010

School Trip To Varsity - STRIVE 10... best


Pada 6-8 Ogos 2010 yang lepas, kelab Fasilitator PERMANIS telah mengadakan program perdananya iaitu School Trip To Varsity (STRIVE 10). Program tersebut melibatkan 42 orang pelajar darjah 5 dan 6 S.K Kota Rembau Negeri Sembilan. Pada hari pertama program, pelajar dibawa melawat ke sekitar Universiti Malaya, antaranya termasuklah Akademi Pengajian Islam, Perpustakaan Utama dan sekitar tapak FESKUM yang sedang berlangsung ketika itu.

Kemudian, mereka dibawa ke tapak program iaitu Sg Congkak Hulu Langat Selangor. Pelbagai aktiviti menarik bagi memenuhi tuntutan akademik, rohani, jasmani, akhlak, dan sahsiah sebagaimana yang digariskan dalam objektif STRIVE 10. Warga PERMANIS mengucapkan jutaan terima aksih kepada pihak sekolah kerana sudi memilih PERMANIS UM untuk menganjurkan program tersebut. Kami para fasilitator dan jawatankuasa pelaksana mendoakan yang terbaik buat adik-adik untuk UPSR yang akan datang. Jumpa lagi... ! blog PERMANIS (clik me)
senaman ala2 tai chi drpd mr adam

kanak2 S.K Kota yang memeningkan + super aktif

STRIVE 10.... terbaik (lawa bj, sape design?)

fc pun sibuk nak bergambo

selamat tinggal

bye.... kenang kami time dlm exam haha

hahah, padan muke korang

o yea, raksasa dtg menyimbah air
teruna dan dara berposing di sg congkak


sepanjang program, aku memang dok kat situ jer, menekan2 laptop,
dah mcm office aku lak rasenyer haha

0 comments: