.
Hari-hari yang telah berlalu, sememangnya akan meninggalkan seribu satu kisah dan cerita. Maka dengan itu lahirlah akusebuahkisah ! yang mana, diari kembara hidup yang singkat ini diabadikan terus secara maya kerana hari-hari yang telah berlalu, tidak mungkin berulang kembali. Maka, apa salahnya ia diterjemahkan sebagai sebuah kisah. Kisah bukan sebarang kisah... Tetapi kisah yang begitu indah...

.

Saturday, August 14, 2010

Rakan Muda Ramadhan - Putrajaya

Semalam aku n rumate n ntah sape2 lagi dari Sekretariat Rakan Muda UM, pi lah ke Putrajaya, pelancaran program rakan muda ramadhan anjuran kementerian belia dan sukan, time asar kami dah sampai, n dapat lah sejemaah dgn dato ahmad shabery cheek semestinya mernagkap menteri belia dan sukan, even best jer... just enjoy.... oh yea, even ni berlangsung di Masjid Besi nama rasminya Masjid Tuanku Mizan Zainal Abidin... ooo patutlah harganya 100 juta...

akhirnya dapat juga dgr ceramah daripada ustaz zawawi yusof secara live... enjoy, tp ade jugak yang tidooo... zzzz

dirasmikan oleh timbalan menteri belia dan sukan, bos pegi ke istana negara.... ada even lain

o masjid besi yg lawa... dan mahal

i like dis pic.

best masjid ni, macam2 fungsinya... nak wedding ceremony kat sini pun boleh... :)

me n rumit, roomate lah... bj aku tu bj sponser hahah... nanti nak pinjam lagi yer

disebalik...

1. dah nak buke, kami posing2 amik gambo, last2 meja semua dah penuh, nasib bek ade kosong, kami dok lah terselit kat mana2 meja ntah...
2. aku dok sebelah pakcik (even event ni utk belia jer), die pun cerita itu ini, apsal anak dielah, aku layan jer... sempat gak die pesan kat aku, belajar rajin2 yer, ingat mak ayah.. time tu aku rasa sgt touching.. huwaaaaa
3. solat terawikh, habis rakaat ke 8 aku pun gigih bangun ikut semua yg lain, angkat takbir dgn niat sahaja aku solat witir... rupenyer... 20 rakaat da... aiyoooo


0 comments: