.
Hari-hari yang telah berlalu, sememangnya akan meninggalkan seribu satu kisah dan cerita. Maka dengan itu lahirlah akusebuahkisah ! yang mana, diari kembara hidup yang singkat ini diabadikan terus secara maya kerana hari-hari yang telah berlalu, tidak mungkin berulang kembali. Maka, apa salahnya ia diterjemahkan sebagai sebuah kisah. Kisah bukan sebarang kisah... Tetapi kisah yang begitu indah...

.

Wednesday, January 6, 2010

1 - 17 Januari yang memenatkan !!!


Posting ke 85 n pertama utk tahun 2010. Seriusly, 3 minggu kebelakangan ni, aku tersangat sibuk dengan program2 yang aku kene handle - kolej n persatuan. huhhu... tapi aku harap semuanya berjalan dengan lancar. Sekarang ni tiap-tiap malam bermula dari 1 Jan lepas, aku akan ada meeting, huhu... asal malam jer meeting, asal aku meeting mesti time tu malam. n rekod peribadi aku (cewah) ade satu mlm tu, aku ade 5 meeting pd mlm yg same, so aku pilih lah ikut keutamaan aku, huhuhu... tak nak citer byk2, yelah masing2 pun ade hal n busy dgn hal masing. Normal lah tu....


SIMPOSIUM MAAL HIJRAH 1431 (HIJRAH 10)

HIJRAH 10 - projek ke3 dibawah naungan aku sepanjang 2 tahun aku di UM, hahah.. will be held pada 8-1o januari ni, aku sangat teruja.. ??? nerves kowwwttt... !!! (dlm mode just aroud d corner katenyer....) ade yang ucap gud luck awal2 lagi, huhu, buat aku makin berdebar, seriusly... !!! tapi dgn segala perancangan, aku harap semuanya berjalan lancar. Maybe projek terakhir di bawah naungan aku (ye ker) ,aku harap semuanya berjalan dgn excellent, utk capai perfection memang sukar or mustahil, tapi cube strive 4 excellent. Aku pun nak ucap gud luck untuk team HIJRAH 10. (sgt teruja untuk join Hijrah Cinta). Untuk maklumat lanjut layari Balai Islam Online.

INTELLECTUAL AND PERSONALITY OF
INSPIRATIONAL STUDENT MOTIVATION (In-Prism)

than, tgh2 aku chaos menguruskan HIJRAH 10, tetibe dtg plak lagi satu projek yg menuntut aku jadi PP Publisiti buat kali yg ke 7 rasenyer, utk sesi ni. In Prism merupakan projek yg diberi nama baru yg lebih segar, anjuran PERMANIS - Per. Mah. N. Sembilan. Melibatkan 10 buah sekolah, dengan bajet yang agak besar, projek ni berlangsung seminggu selepas HIJRAH, iaitu pada 15-17 jan. di Gunung Datuk N. Sembilan. So aku yg publisiti ni, memang kelam kabut dibuatnya, design2 banner poster, t shirt of coz la n ntah ape2 semuanye perlu disiapkan segera. Teruja sebenarnyer daki G. Datuk tu... huhu...

RUKHFIS

than di celah2 In Prism tu, aku ade laghi program pada 17hb iaitu RUKHFIS, program suke2, yakni hiburan yg bukan lagho (sia2) hahaha... memandai jer aku. so aku mcm dr G. Datuk tu, terpakse la aku balik awal utk join RUKHFIS pula. tp sebenarnyer tu perancangan A, plan B nyer, aku tak pi In Prism, join RUKHFIS jer... tapi tgk la... huhu... tapi aku nak join dua2 gak hahah... RUKHFIS aktiviti pengisian di bawah kendalian Balai Islam my kolej. Dengan bajet yg dah ade, (alhamdulillah- rezeki) insyallah semuanya aku harap dpt join. Tempatnyer pun menarik - cabarannyer pun lebih menarik.. ... ( kot)


GEMA ASTAR

kpd team Gema Astar, mintak maap byk2 coz hamba tidak dapat join kalian untuk 2 minggu ni... huhuhu. Gud Luck yer sume... tiap2 mlm pun penuh. mesti korang rindu nak dgr melalu aku kan? kan? hahaha...

LAIN2

tu jer.... dah2... byk keje nak wat ni. tq la yg sudi bc.....

2 comments:

wanirosli said...

wah! bz btol nih..btw, gudluck hashim! jgn lpe tros kompang suda..XD

HasYimie said...

hahahah... orait... dont wory, kat bilik, saye pun berkompang gak... ahhah